lovelaughexplore.com

Τριήμερο Δρομολόγιο Νάπα – Love.Laugh.Explore.

Οι φίλοι μου και εγώ αναζητούσαμε έναν διασκεδαστικό τρόπο για να κάνουμε ένα ταξίδι για κορίτσια χωρίς παιδιά με υπέροχα ποτά, φαγητό και θέα και η Νάπα απλώς ξεχώριζε ως η πιο προφανής επιλογή.

Όταν σχεδιάζετε ένα ταξίδι στη Νάπα ή στη Σονόμα, το πρώτο πράγμα που θα κάνετε πιθανώς είναι να αναζητήσετε στο google το «Καλύτερο οινοποιείο στη Νάπα» και να βρείτε 100 άρθρα που σας λένε ότι κάθε διαφορετικό οινοποιείο στην περιοχή είναι το καλύτερο και γιατί. Εξέτασα δεκάδες από αυτά ο ίδιος καθώς και συστάσεις από φίλους καθώς σχεδίαζα το ταξίδι μας. Υπάρχουν σημεία που θα ξαναχτυπούσα, κάποια θα τα προσπερνούσα και κάποια θα τα έκανα διαφορετικά.

Αρχικά, πού να μείνετε;

Σχεδόν εξίσου συντριπτικό είναι να βρείτε πού να μείνετε επειδή τα οινοποιεία είναι ΠΑΝΤΟΥ. Είχαμε ένα ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο, οπότε θέλαμε να μείνουμε ουσιαστικά μέσα σε 10-15 λεπτά από οπουδήποτε θέλαμε να είμαστε, με εξαίρεση την ημέρα στη Sonoma. Θέλαμε κάτι σε προϋπολογισμό μεσαίας κατηγορίας που να νιώθουμε άνετα. Με μόνο 3 από εμάς, κοίταξα δεκάδες BnB, αλλά ήταν σχεδόν αδύνατο να βρω κάτι με 3 κρεβάτια ή μια ατμόσφαιρα ίσης εμπειρίας, οπότε άλλαξα σε ξενοδοχεία.

Τελικά επιλέξαμε το Napa Valley Lodge και ήταν τέλειο! Το δωμάτιο ήταν αρκετά ευρύχωρο για 3 γυναίκες να απλώσουν τα ρούχα τους χωρίς να επικαλύπτονται/να αισθάνονται το ένα πάνω στο άλλο, η πισίνα και ο χώρος του τζακιού, αν και δεν το χρησιμοποιήσαμε, ήταν εκπληκτικός και θα είχαν χρησιμοποιηθεί αν προσθέσαμε ένα επιπλέον ημέρα στο ταξίδι. Το καλύτερο μέρος ήταν ο δωρεάν πρωινός μπουφές σε ένα όμορφο εξοχικό δωμάτιο με τζάκι. Όλοι αμέσως σημειώσαμε πόσο μας θύμισε Ευρώπη, ειδικά με τις επιλογές γλυκών, κρεάτων & τυριών. Υπήρχαν επίσης, φυσικά, δωρεάν μιμόζες, οποιαδήποτε μορφή καφέ και όλα τα άλλα νόστιμα φαγητά πρωινού που θα θέλατε.

Μεταξύ του γενικά απασχολημένου και όλων των αλλαγών Covid/Post-Covid, συνιστάται η κράτηση σε κάθε οινοποιείο και αρκετοί λένε ότι απαιτείται. Μπορέσαμε να καλύψουμε ένα ζευγάρι στο τέλος με κρατήσεις για την ημέρα, αλλά τις περισσότερες τις κάναμε εκ των προτέρων για εύκολο προγραμματισμό.

Λοιπόν τώρα για το δρομολόγιο!

Πρώτη μέρα

Προσγειωθήκαμε στο Σαν Φρανσίσκο στις 12:30 μ.μ. την πρώτη μέρα που ήταν περισσότερο από αρκετός χρόνος για να κατευθυνθούμε κατευθείαν στο κέντρο της Νάπα για ποτά και δείπνο. Επιλέξαμε να αλλάξουμε στο αεροδρόμιο αντί να σταματήσουμε στο ξενοδοχείο (που χάρη στο εικονικό check-in χρειάστηκαν 15 δευτερόλεπτα για να παραλάβουμε τα κλειδιά και την τσάντα καλωσορίσματος). Το πρώτο οινοποιείο είχε αρχικά κρατηθεί για τις 3 μ.

John Anthony Tasting Room

Φτάσαμε την Τετάρτη, έτσι πιθανότατα βοήθησε το γεγονός ότι ήταν τόσο διαθέσιμοι για να καθυστερήσουν την κράτηση 30 λεπτά. Γιάννης Αντώνης ήταν ένα μέρος που μας πρότειναν φίλοι και ενώ το κρασί ήταν ωραίο, η αισθητική έλειπε, ειδικά για την πρώτη σας στάση στη Νάπα. Πεινούσαμε επίσης και λίγο αβέβαιοι όταν ο οικοδεσπότης μας είπε ότι η μόνη επιλογή φαγητού που είχαν ήταν “τσιπς με τυρί και αλάτι τρούφας” μέχρι που το εξήγησε ως “ένα κυριολεκτικό βουνό από τριμμένο πρόβειο τυρί” και το αγόρι είχε δίκιο, και ήταν ήταν απίστευτο. Αυτό μπορεί να είναι το επόμενο κόλπο για πάρτι για πάρτι, επειδή τα τραγανά πατατάκια γεμάτα με μαλακό αφράτο τυρί ήταν θεϊκά. Οι βροχές εδώ ήταν επίσης πολύ βαριές τις οποίες σέβομαι. Η γευσιγνωσία μας με 6 κρασιά ήταν λίγο σαν 3 ποτήρια κρασί… οπότε χρειαζόμασταν αυτές τις μάρκες.

Διαβάστε περισσότερα  Ο Συνεταιρισμός Δικαιοσύνης Πράσινης Ενέργειας επιλέχθηκε για την ανάπτυξη ηλιακών έργων για χαμηλού εισοδήματος, κοινότητες BIPOC στο Ιλινόις

John Anthony - lovelaughexplore.com

Αίθουσα γευσιγνωσίας JAM

Αποφασίσαμε ότι είχαμε περισσότερο χρόνο, οπότε πήγαμε δίπλα ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ, η φθηνότερη ετικέτα του John Anthony για να μοιραστούμε μια γευσιγνωσία μεταξύ των 3 μας (δεν θέλαμε να μείνουμε στα σκουπίδια στο δείπνο) και αυτό το μέρος είναι μια ατμόσφαιρα! έχουν πολλές μουσικές λεπτομέρειες και ακόμη και μια μπάλα ντίσκο που λειτουργεί. Ήταν ένα πολύ πιο χαλαρό μέρος, ο οικοδεσπότης ήταν ο πιο γλυκός και τα κρασιά ήταν ωραία.

Μοριμότο

Είχαμε ένα απίστευτο δείπνο στο Μοριμότο με ταρτάρ σολομού, πατάτες πάπιας και νόστιμο σουφλέ μήλου.

Πήγαμε σπίτι μετά το δείπνο και σίγουρα ήμασταν στο κρεβάτι μέχρι τις 21:00 lol

Ημέρα δεύτερη

Όλα τα οινοποιεία ανοίγουν στις 10 π.μ., οπότε προσπαθήσαμε να τα διαχωρίσουμε με κράτηση 10 π.μ., 1 μ.μ. και 3 μ.μ. και στη συνέχεια κρατήσεις για δείπνα μεταξύ 630-730 μ.μ., ώστε να μην βιαζόμαστε και επίσης να μην πίνουμε ασταμάτητα. Είχαμε ένα πλήρες πρωινό στο ξενοδοχείο κάθε πρωί και έναν καφέ για να πάμε και δεν ήπιαμε ποτέ κρασί στο μεσημεριανό γεύμα, και οι δύο επιλογές νομίζω ότι οδήγησαν στη συνολική απόλαυση του ταξιδιού. Κανείς μας δεν ενδιαφερόταν για το hangover.

lovelaughexplore.com

Μαμά Νάπα

Αυτό το οινοποιείο προτείνεται από οποιονδήποτε έχει πάει εκεί και πολλές λίστες με κορυφαία μέρη της Νάπα. Ξεκινήσαμε με μαμά στις 10 π.μ. δεδομένου ότι είναι ένα σπίτι σαμπάνιας (και στην πραγματικότητα επιτρέπεται να το αποκαλούν σαμπάνια λόγω των αμπελιών που προέρχονται από την περιοχή της Σαμπάνιας της Γαλλίας) και οι φυσαλίδες είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος για να ξεκινήσετε τη μέρα. Προσφέρουν δωρεάν γευσιγνωσία για στρατιωτικούς καθώς και έκπτωση 30% που ήταν καταπληκτική. Κάνουν επίσης δωρεάν αποστολή για παραγγελίες άνω των 100 $, οπότε το πήραμε όλοι. Δηλαδή, μας άρεσαν οι σαμπάνιες. Είχαμε ο καθένας από μία πτήση και μετά μοιραστήκαμε μια δεύτερη μεταξύ των τριών μας γιατί τους απολαύσαμε τόσο πολύ. Δυστυχώς έβρεχε όσο ήμασταν εκεί, οπότε δεν καταφέραμε να απολαύσουμε την υπέροχη θέα, αλλά ξέρω ότι είναι εκεί.

Μαμά Νάπα - lovelaughexplore.com

Το εστιατόριο στο Auberge de Soleil

Ήμασταν λοιπόν στη μαμά και συνειδητοποιήσαμε ότι χρειαζόμασταν ένα γρήγορο γεύμα και είδα “Το εστιατόριο” άνοιξε στο 1145 και ήταν κοντά. Τους τηλεφώνησα όταν άνοιξαν/καθώς οδηγούσαμε εκεί και μπορέσαμε να κάνουμε κράτηση. Αφού είπα στους φίλους μου τι διάλεξα, συνειδητοποιήσαμε ότι ήταν το εστιατόριο με αστέρι Michelin που δεν είχαμε καταφέρει να κλείσουμε για δείπνο. Το μεσημεριανό γεύμα έχει επιλογή 2 ή 3 πιάτων, ώστε να έχετε το ποιοτικό φαγητό Michelin σε πολύ καλύτερη τιμή που ήταν τέλεια. Όλοι είχαμε ένα ορεκτικό burrata που ήταν τόσο δροσιστικό και ενώ ο φίλος μου και εγώ είχαμε ωραίο κοτόπουλο και χτένια με σεβασμό, το ριζότο του φίλου μας με μελάνι καλαμαριού ήταν εντυπωσιακό.

auberge del sol - lovelaughexplore.com

Βάτραχοι πηδούν

Ένα άλλο οινοποιείο που συνιστάται τακτικά σε λίστες και κοντά στη μαμά, Βάτραχοι πηδούν έχει μακρά ιστορία στη Νάπα και έχει τη ρουστίκ αισθητική που σας κάνει να θέλετε να απολαύσετε ένα ποτήρι μέσα από τους κήπους ή δίπλα στο σιντριβάνι. Απολαύσαμε το Chardonnay και το Zinfandel τους καλύτερα.

Διαβάστε περισσότερα  7 Ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας προτού αναχρηματοδοτήσετε φοιτητικά δάνεια

βάτραχοι πηδούν - lovelaughexplore.com

Μεταλλωρύχος

Θέλαμε να κάνουμε μια περιοδεία με σπηλιές και Μεταλλωρύχος φαινόταν πιο καινούργιο, λίγο πιο διαφορετικό και απλώς είχε μια ωραία αίσθηση στον ιστότοπό τους, έτσι τους έκανα κράτηση σε άλλες ακριβότερες επιλογές. Ο οικοδεσπότης μας Noemi, πήρε τους 3 από εμάς στις σπηλιές για τη δική μας ιδιωτική περιήγηση, όπου καθίσαμε σε αυτό το καταπληκτικό τραπέζι και δοκιμάσαμε μερικά πραγματικά υπέροχα κρασιά. Πρόσθεσε επίσης άλλα 2 κρασιά στη γευσιγνωσία και ένα κομμάτι σοκολάτα, πιθανώς επειδή ήμασταν όλοι τόσο διαδραστικοί και συμμετείχαν στη συζήτηση και τη μάθηση. Οι σπηλιές είναι τεχνητές και πολύ μεγαλύτερες από το αναμενόμενο. Πρέπει να μυρίσουμε και μερικά βαρέλια κρασιού, που είναι ίσως ένα από τα πιο θεϊκά αρώματα που έχω μυρίσει ποτέ lol, πρέπει να είναι σε ένα κερί το συντομότερο δυνατό.

miner napa - lovelaughexplore.com

RH Yountville

Είχαμε λίγο περισσότερο χρόνο μετά την επιστροφή στο ξενοδοχείο για να αλλάξουμε, έτσι κάναμε μια βόλτα στο δρόμο από το ξενοδοχείο και βρήκαμε RHένα κομψό μέρος γεμάτο δέντρα και πολυελαίους όπου μοιραστήκαμε μια γευσιγνωσία 6 κρασιών μεταξύ των 3 μας.

rh yountville- lovelaughexplore.com

Τύπος

Μετά πήραμε το δρόμο για Τύπος που είναι ένα όμορφο σύγχρονο αμερικάνικο εστιατόριο. Δύο από εμάς μοιραστήκαμε το gnudi (μαξιλάρια με ζύμη με παρμεζάνα, καταπληκτικό), ταρτάρ βοείου κρέατος και ταρτάρ σολομού πριν από ένα καταπληκτικό πιάτο ριζότο. Δυστυχώς ξέχασαν την παραγγελία των άλλων φίλων μας και μετά έβγαλαν το λάθος. Διόρθωσαν όμως αμέσως το λάθος, έβγαλαν περισσότερα ορεκτικά, συνέταξαν το φαγητό της και μας έδωσαν τον πιο νόστιμο εσπρέσο μαρτίνι που είχα ποτέ. Δεν ήταν βαρύ με κρέμα, ήταν σαν ένα ελαφρύ κρύο μπουκέτο με ένα λαμπερό ποτό. Ένα τέλειο τέλος και σίγουρα θα συνιστούσα αυτό το μέρος.

Τρίτη ημέρα

Η Νάπα και η Σονόμα είναι τόσο κοντά η μία στην άλλη, επειδή και οι δύο (και ολόκληρη η χώρα του κρασιού) είναι πραγματικά μια μικρή πόλη μετά τη μικρή πόλη γεμάτη με οινοποιεία.

gunbun - lovelaughexplore.com

Δεξιοτεχνία

Δεξιοτεχνία είναι το πιο μοναδικό οινοποιείο που επισκεφτήκαμε αισθητικά. Στην κορυφή ενός βουνού και ουσιαστικά χτισμένο στο λόφο, είναι ένα έργο μοντέρνας τέχνης. Η διαδρομή μέχρι το οινοποιείο ήταν εκπληκτική και όλες οι απόψεις από την κορυφή ήταν επίσης. Δυστυχώς, ο οικοδεσπότης μας εδώ δεν ήταν τόσο ελκυστικός όσο άλλα μέρη και όσο όμορφο κι αν ήταν αυτό το μέρος, δεν συνδεθήκαμε πραγματικά με αυτό. Ζεστάθηκε λίγο προς το τέλος μιας και συνεχίσαμε να κάνουμε περισσότερες ερωτήσεις και προσθέσαμε άλλα 2 κρασιά στη γευσιγνωσία μας για να δοκιμάσουμε που ήταν ωραίο. Τα κρασιά δεν ήταν άσχημα (υπάρχει κάτι τέτοιο στη χώρα του κρασιού;) αλλά δεν μας εξέπληξε η εμπειρία.

Εργασία Εργασία

Ο οικοδεσπότης μας από το Miner πρότεινε αυτό το μικρό Πορτογαλικό εστιατόριο τάπας στο κέντρο της Sonoma και ήταν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ. Κάνουν 7 τάπας για 40 $ και καταλήξαμε να προσθέσουμε άλλα 3 περιττά για 19 $, αλλά ήταν πραγματικά αυθεντικά πορτογαλικά και ήταν τέλεια για κοινή χρήση. Η μόνη μας λύπη ήταν ότι δεν κάναμε διπλή παραγγελία των καβουριών empanadas επειδή ήταν ο πρωταγωνιστής του σόου.

Διαβάστε περισσότερα  Αποκριάτικες στολές νηπίων - Love.Laugh.Explore.

sonoma - lovelaughexplore.com

Gundlach Bundshu

Αυτό μπήκε στη λίστα για τα υπέροχα κόκκινα και ειλικρινά το γερμανικό όνομα και η κληρονομιά μας τράβηξαν, καθώς αυτό ήταν το τελευταίο μέρος που πήγαμε όλοι να κάνουμε οινοποιείο. Είχαμε μια υπαίθρια γευσιγνωσία στο Donkey Bar και αυτό το σημείο είχε την πιο «χαλαρή ατμόσφαιρα εδώ για να πιείτε κρασί και να συνομιλήσετε» από οποιοδήποτε από αυτά. Ίσως λοιπόν να μην είναι το σωστό μέρος αν προσπαθείτε να μάθετε για το κρασί, αλλά είναι εξαιρετικό για το τέλος του ταξιδιού όταν έχετε ακούσει για πολλά κρασιά και θέλετε απλώς να καθίσετε και να συνομιλήσετε χωρίς ο οικοδεσπότης να μείνει σωστός εκεί μαζί σου. Η αισθητική μας θύμισε επίσης γερμανικούς περιπάτους στο κρασί και τη χώρα του κρασιού.

Α. Πονούσε

Μάλλον θα έπρεπε να είχαμε μείνει στο κέντρο της Sonoma και να το εξερευνήσουμε περισσότερο γιατί είναι ΤΟΣΟ χαριτωμένο, αλλά θέλαμε τουλάχιστον ένα οινοποιείο με αυτή την ατμόσφαιρα του κάστρου, γι' αυτό κλείσαμε Α. Πονούσε. Δυστυχώς, ήταν κρύο έξω, οπότε κλείσαμε μια εσωτερική γευσιγνωσία και ήταν λίγο απίστευτη εμπειρία στο μπαρ επειδή δεν έχετε πραγματική θέα σε τίποτα. Αυτό που εκτιμήσαμε ήταν το γεγονός ότι μπορείτε να επιλέξετε τις 5 γευσιγνωσίες σας από ένα πλήρες μενού, ώστε να δοκιμάσετε πραγματικά αυτό που πιστεύετε ότι θα σας αρέσει. Ο οικοδεσπότης μας ήταν λίγο εκπτωτικός για εμάς, κάτι που πραγματικά μας απέτρεψε.

vsattui- lovelaughexplore.com

Γκρίγκιτς

Αυτή δεν ήταν πραγματικά μια προγραμματισμένη/κρατημένη γευσιγνωσία. Πήγαμε στο 420 και κλείνουν στα 430, αλλά είπαμε ότι ήμασταν εκεί για να αγοράσουμε μπουκάλια και έτσι ο οικοδεσπότης μας πήρε και ουσιαστικά καταλήξαμε να δοκιμάσουμε δωρεάν περίπου 5 διαφορετικές καμπίνες και όλοι αγοράσαμε μπουκάλια. Από όλα τα οινοποιεία νομίζω Γκρίγκιτς ήταν το πιο ακριβό, αλλά φαινόταν επίσης να έχουν τα περισσότερα από αυτά τα τολμηρά ταξί Νάπα που περιμένεις.

Σ 'αυτό

Το γαλλικό πλυντήριο δεν ήταν μια επιλογή για εμάς λόγω του προϋπολογισμού, οπότε ήμασταν ενθουσιασμένοι που δοκιμάσαμε Σ 'αυτό, το πιο χαλαρό εστιατόριο του Thomas Keller. Αυτό ήταν ένα προνομιακό εορταστικό γεύμα και ενώ το φαγητό ήταν νόστιμο, η εξυπηρέτησή μας ήταν εξαιρετικά κατώτερη, κάτι που απέδωσα στο γεγονός ότι δεν αγοράζαμε ποτά και έτσι ο λογαριασμός μας δεν ήταν τόσο υψηλός όσο άλλοι. Καταλήξαμε να μιλήσουμε με τον διευθυντή και για αυτό και μας φρόντισε, αλλά ήμασταν πραγματικά όλοι πολύ λυπημένοι για την εμπειρία μας εκεί, οπότε μάλλον θα συνιστούσα το Press over Ad Hoc σε όποιον με ρωτήσει.

Αν είχαμε προσθέσει άλλες μέρες στο ταξίδι μας, θα έπρεπε να ήταν μια μέρα σπα/χαλάρωσης, κάτι που θα ήταν πολύ φοβερό. 3 οινοποιεία (είδος 4 όμως) ήταν σίγουρα αρκετά και ήταν αρκετά απλωμένα ώστε κανείς από εμάς δεν ήταν ποτέ μεθυσμένος, αλλά ακόμα κι έτσι, αυτή η ποσότητα ποτού δεν είναι απλώς ευχάριστη για μένα για μια παρατεταμένη χρονική περίοδο. Ήταν ένα φοβερό ταξίδι όμως και ελπίζω αυτό το δρομολόγιο και τα σχόλια να βοηθήσουν κάποιον άλλο να σχεδιάσει ένα άλλο φανταστικό ταξίδι!